Zapytanie ofertowe na dostawę żywności z dnia 11.08.2022 r.
Załącznik nr 2
do Regulamin udzielania zamówień,
do których nie stosuje się przepisów ustawy
Tułowice, dnia 11 sierpnia 2022r.
Przedszkole Publiczne w Tułowicach
PP-T.26.1.2022
Z A P Y T A N I E
Przedszkole Publiczne w Tułowicach ul. Przedszkolna 11, 49-130 Tułowice zaprasza do złożenia oferty na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych dla Przedszkola Publicznego
w Tułowicach
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w podziale na 2 części:
- Część 4 Załącznik nr 1D – Warzywa, owoce, jajka
- Cześć 5 Załącznik nr 1E – Produkty mleczarskie
Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do:
- Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.
- Wykonawca będzie dostarczać podany w tabeli asortyment do 5 razy w tygodniu w godzinach od 6:00 do 13:00 w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, telefonicznie bądź pisemnie na podany przez wykonawcę adres e-mail najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach ofertowo – cenowych lub w sytuacjach wyjątkowych w dniu realizacji (w odstępie czasowym podanym w formularzu ofertowym).
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów. Wykonawca ma obowiązek wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie. W przypadku stwierdzenia dostawy produktu o nienależytej jakości Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
- Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy PZP, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowy, którą wybrany wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć w terminie 7 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o wyborze oferty uznanej za najkorzystniejszą w postępowaniu. Umowa musi zawierać w swojej treści wszystkie elementy oferty Wykonawcy. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie od dnia 01 września 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
- Warunki udziału w postępowaniu
Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców którzy:
1) posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
2) znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej w sposób właściwy zrealizować zamówienie;
3) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego wykonania zamówienia;
Oferty wykonawców, którzy nie spełniają ww. warunków nie będą rozpatrywane.
- Kryteria wyboru oferty cenowej
Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
1) najniższa cena brutto za wykonanie zamówienia o znaczeniu - waga 100%
Maksymalną ilość punktów według kryterium ceny otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
C = Cn / Cb x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena”
Cn – cena brutto oferty najniższej
Cb – cena brutto oferty badanej
Najkorzystniejsza oferta w kryterium „cena” może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Przedłożona oferta cenowa winna zawierać ostateczną sumaryczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania, w tym koszty dostawy oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT - dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT.
Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Wymagane dokumenty
Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dostawę artykułów spożywczych, szczegółowy opis zapytania ofertowego stanowią formularze 1-6.
- Składanie ofert
Oferty proszę przekazać do dnia 24 sierpnia 2022 r. do godziny 14:00.:
1) osobiście do budynku Przedszkola Publicznego w Tułowicach ul. Przedszkolna 11, 49-130 Tułowice, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Tułowicach”
2) drogą listowną w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Tułowicach” na ww. adres.
3) drogą elektroniczną na adres:
Zamawiający odrzuci ofertę:
1) która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 4 niniejszego zapytania;
2) jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;
3) gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;
4) gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących
oferty;
5) jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
6) która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym
postępowaniu.
- Ochrona danych osobowych
Jeżeli w związku z realizacją niniejszego zamówienia niezbędne będzie przetwarzanie danych osobowych, których Wykonawca będzie administratorem, wdroży on odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zaprojektowane w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych zabezpieczeń, tak by spełnić wymogi obowiązującego prawa oraz chronić prawa osób, których dane dotyczą. Jeżeli Wykonawca w celu realizacji niniejszego zamówienia pozyska dane osób fizycznych, zobowiązany będzie do przekazania im informacji wymaganych przepisami prawa, podawanych w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą oraz w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą.
Wykonawca zapewni wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych dotyczących przetwarzania danych osobowych w imieniu Zamawiającego, by przetwarzanie spełniało wymogi obowiązującego prawa i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
W celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w imieniu Zamawiającego przetwarza przez okres jego trwania, dane osobowe osób objętych niniejszym zamówieniem, niezbędne do jego realizacji.
Wykonawca w szczególności:
1) przetwarza dane osobowe wyłącznie na udokumentowane polecenie Zamawiającego;
2) zapewnia, by osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązały się do zachowania tajemnicy;
3) podejmuje wszelkie środki wymagane aby zapewnić stopień bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych odpowiadający ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych;
4) nie korzysta z usług innego podmiotu przetwarzającego bez uprzedniej szczegółowej lub ogólnej pisemnej zgody Zamawiającemu;
5) w miarę możliwości pomaga Zamawiającemu poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą;
6) uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomaga Zamawiającemu wywiązać się z obowiązków w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz oceny skutków dla ochrony danych i uprzednich konsultacji;
7) po zakończeniu realizacji niniejszego zamówienia usuwa lub zwraca Zamawiającego wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że przepisy prawa nakazują przechowywanie danych osobowych;
8) udostępnia Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w przepisach prawa oraz umożliwia Zamawiającemu lub audytorowi upoważnionemu przez Zamawiającego przeprowadzanie audytów, w tym inspekcji, i przyczynia się do nich.
- Informacje dodatkowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub wszystkie części.
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W przypadku podania wartości w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN zgodnie ze średnim kursem walut ogłoszonym przez NBP na dzień ogłoszenia postępowania.
Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:
1) nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
3) nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
4) postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że:
4) złożona oferta będzie ważna przez okres 30 dni (termin związania ofertą);
5) akceptuje postanowienia niniejszego zapytania;
6) akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
7) akceptuje postanowienia umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania i w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się zawrzeć umowę zgodą z tym wzorem;
8) zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w pkt 5 niniejszego zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
2) wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w formularzu ofertowym;
3) poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
4) podjęcia negocjacji z wybranymi lub wybranym wykonawcą celem uzyskania możliwie korzystnych warunków zamówienia;
5) wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
6) odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami przekazywana będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres: przedszkole@tulowice.pl
Niniejsze zapytanie nie stanowi czynności w postępowaniu prowadzonym na zasadach i w trybie
określonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ani nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Załącznik do zapytania
W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Tułowicach” podaję niniejsze informacje:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PRZEDSZKOLE PUBLICZNE, adres: ul. Przedszkolna 11, 49-130 Tułowice, telefon: 77 4600 165, mail: przedszkole@tulowice.pl
- Adres mailowy inspektora danych osobowych to: inspektor@kancelaria-odo.pl
- Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja ww. zamówienia.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych są przepisy art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostaną one udostępnione zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno-archiwalnych dotyczących przechowywania dokumentów dotyczących realizacji zamówienia.
- Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pan dotyczących, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, przy czym:
1). gdy udostępnienie danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od Pani/Pan wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia;
2). Pani/Pana uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, zmianą postanowień umowy lub naruszeniem integralności dokumentacji;
3). wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- Podanie danych osobowych na potrzeby realizacji ww. zamówienia jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych jest nieudzielenie ww. zamówienia.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu. Jednocześnie zobowiązuję Panią/Pana do przekazania ww. informacji osobom, których dane Pani/Pan podała/podał.
Informacja o udzieleniu zamowienia cz. V.pdf (181,22KB)
Informacja o udzieleniu zamowienia cz. IV.pdf (180,27KB)
wykaz-rzeczowo-cenowy-2022(2).xlsx (29,00KB)
Zał. - formularz oferty PP-T.26.1.2022.docx (20,70KB)
Zał. - formularz oferty PP-T.26.1.2022.pdf (517,21KB)
Zał. - wzór umowy PP-T.26.1.2022.docx (25,85KB)
Zał. - wzór umowy PP-T.26.1.2022.pdf (781,44KB)
Zapytanie ofertowe PP-T.26.1.2022.pdf (660,22KB)