Zakup i dostawa wyposażenia - kuchnia
PP-T.26.4.2019.PL
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę wyposażenia do Przedszkola Publicznego
w Tułowicach
Rozdział I: Nazwa oraz adres Zamawiającego.
Przedszkole Publiczne w Tułowicach
ul. Przedszkolna 11
49-130 Tułowice
tel.: +48 77 4600 165
e-mail: pptulowice@o2.pl
www: www.przedszkole.tulowice.pl
Rozdział II: Tryb – zapytanie ofertowe
- Postępowanie w trybie zapytania ofertowego zg. z Zarządzeniem Dyrektora Przedszkola Publicznego w Tułowicach dot. Zamówień do 30.000 euro netto.
Rozdział III: Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Przedszkola Publicznego w Tułowicach mebli ze stali nierdzewnej do kuchni i zmywalni.
- stół stalowy przyścienny z drzwiami przesuwnymi wym. 1000x600x850 – 3 szt.,
- stół stalowy przyścienny z drzwiami przesuwnymi wym. 1200x600x850 – 1 szt.,
- stół stalowy przyścienny z półką wym. 600x600x850 – 1 szt.,
- stół stalowy przyścienny z półką wym. 800x600x850 – 1 szt.,
- stół stalowy ze zlewem dwukomorowym, drzwi skrzydłowe wym. 1000x600x850 – 1 szt.,
- szafka stalowa przyścienna z drzwiami wym. 800x600x850 – 1 szt.,
- szafka stalowa przyścienna z szufladami wym. 800x600x850 – 1 szt.,
- szafa stalowa przelotowa z drzwiami suwanymi wym. 800x600x1800 - 1 szt.,
- szafka stalowa wisząca z drzwiami suwanymi wym. 1000x400x600 – 4 szt.,
- szafka stalowa wisząca z drzwiami suwanymi wym. 800x400x600 – 2 szt.
- Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne, ul. Przedszkolna 11, 49-130 Tułowice
- Wyposażenie ma być fabrycznie nowe i powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta.
4. Przedmiotowe wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia. Wykonawca może zastosować urządzenia „równoważne”.
Rozdział IV: Informacje dodatkowe.
- Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W przypadku podania wartości w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN zgodnie ze średnim kursem walut ogłoszonym przez NBP na dzień ogłoszenia postępowania.
Rozdział V: Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do: od dnia 06-12-2019.
Rozdział VI: Opis sposobu obliczania ceny.
- Oferta musi zawierać łączną cenę brutto przedmiotu zamówienia. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług.
- Cena brutto podana przez Wykonawcę jest stała i wiążąca od chwili złożenia przez Wykonawcę oferty.
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W cenie uwzględnia się wszystkie koszty, opłaty do wykonania i poniesienia przez Wykonawcę, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz ewentualne upustu i rabaty.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Rozdział VII: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryterium „cena” (C) – waga 100%.
Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanieprzedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru:
C = Cn / Cb x 100
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena”
Cn – cena brutto oferty z najniższej
Cb - cena brutto ofert badanej
Najkorzystniejsza oferta w kryterium „cena” może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
- Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która otrzyma największą liczbę punktów.
2. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Rozdział VIII: Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2016r., poz. 1113), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r., o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016r., poz. 1030), w tym poczty elektronicznej (zeskanowany podpisany dokument) na adres:
- Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Pani Magdalena Kucińska e-mail : pptulowice@o2.pl
Rozdział IX: Termin związania ofertą.
- Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Rozdział X: Opis sposobu przygotowywania ofert.
- Wykonawca przygotowuje i przedstawia ofertę – Formularz ofertowy.
- Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty, oświadczeń i innych dokumentów w innym języku niż język polski, bez tłumaczenia na język polski.
- Zaleca się, aby oferta zawierała dane Wykonawcy dotyczące adresu internetowego, adresu poczty elektronicznej (e-mail). Zamawiający zamieszcza te informacje w zapytaniu ofertowym.
- Oferta, a także inne załączone dokumenty, powinna być czytelna, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub odręcznie oraz podpisana przez osobę upoważnioną.
- Zaleca się, aby wszystkie podpisy złożone w ofercie były czytelne lub opatrzone imienną pieczątką osoby składającej podpis celem jej identyfikacji.
8. Ofertę wraz z załącznikami należy wysłać elektroniczne na adres e-mail: lub złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną (liczy się data wpływu, nie data stempla pocztowego) na adres: Przedszkole Publiczne ul. Przedszkolna 11, 49-130 Tułowice w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Opakowanie powinno być oznaczone nazwąi adresem Wykonawcy, zaadresowane i opatrzone nazwą w następujący sposób:
„Oferta na zakup i dostawę wyposażenia do Przedszkola Publicznego w Tułowicach”
Rozdział XI: Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Ofertę należy złożyć lub przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczniepptulowice@o2.pl
do dnia 26-11-2019r., do godziny 15.00
2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Przedszkole Publiczne ul. Przedszkolna 11, 49-130 Tułowice dniu 27-11-2019r. o godzinie 10:00.
Rozdział XII: Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Umowę może podpisać w imieniu Wykonawcy osoba/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy.
Rozdział XIII: Klauzula RODO
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole Publiczne w Tułowicach ul. Przedszkolna 11, 49-130 Tułowice (dalej: PP w Tułowicach); Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej lub pod adresem email pptulowice@o2.pl
Administrator- PP w Tułowicach wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Przedszkole Publiczne ul. Przedszkolna 11, 49-130 Tułowice, lub poprzez email inspektor@kancelaria-odo.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn.” „Zakup i dostawa wyposażenia do Przedszkola Publicznego w Tułowicach”.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z działaniami przed zawarciem umowy, a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy,
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie :skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Integralną część zapytania stanowią następujące załączniki (dokumenty):
Załączniki składane wraz z ofertą:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 – wzór umowy
PP-T.26.4.2019.PL |
|
ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania ofertowego
|
pieczęć Wykonawcy |
|
miejscowość, data |
FORMULARZ OFERTOWY
Niniejszym przystępujemy do udziału w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego
Przedmiot zapytania:
Zakup i dostawa wyposażenia do Przedszkola Publicznego w Tułowicach.
Przedszkole Publiczne w Tułowicach , ul. Przedszkolna 11 , 49-130 Tułowice.
- Imię i nazwisko (nazwa firmy), adres (siedziba) oraz tel/faks wykonawcy:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
|
NIP: |
…………………………………………….. |
nr tel.: |
…………………………………………….. |
nr faksu: |
…………………………………………….. |
email: |
…………………………………………….. |
- Oferujemy wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego
cena ofertowa netto (bez VAT): |
............................zł |
(słownie złotych: ..............................................………………………………………………….) |
|
cena ofertowa brutto (z VAT): |
............................zł |
(słownie złotych: ..............................................………………………………………………….) |
- Termin wykonania zamówienia: do dnia 06-12-2019r.
- Warunki płatności: płatność dokonana będzie po zrealizowaniu dostawy, przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
- Oświadczamy, co następuje:
- akceptujemy treść wzoru umowy i wyrażamy gotowość podpisania umowy w czasie i miejscu wskazanym przez zamawiającego,
- zapewniamy o ważności oferty przez 30 dni licząc od terminu wyznaczonego na składanie ofert.
.............................................
podpis osoby uprawnionej
ZAŁĄCZNIK NR 2
do zapytania ofertowego
PP-T.26.4.2019.PL
wzór umowy
UMOWA
Zawarta w dniu ......................... w …………….. pomiędzy
................................................................................................... zwany dalej „Zamawiającym”,
reprezentowana przez:
- ...........................................
a ....................................................................................................... z siedzibą w ................................................................................... wpisanym do rejestru ...............................zwanym w treści umowy „Wykonawcą” w imieniu i na rzecz którego działają:
- ......................................................................................................
- ......................................................................................................
W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego zg z regulaminem Przedszkola Publicznego w Tułowicach została zawarta umowa następującej treści:
§ 1
- Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot zapytania:
„Zakup i dostawa wyposażenia do Przedszkola Publicznego w Tułowicach”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zapytaniu ofertowym stanowiącym integralną część niniejszej umowy.
§ 2
- Termin realizacji przedmiotu zapytania do 06 grudnia 2019r.
§ 3
- Wynagrodzenie ryczałtowe ustalone na podstawie dokumentacji z zapytania ofertowego za realizację przedmiotu umowy wynosi :
................................................................. zł brutto
słownie złotych: ......................................................................................................................zł )
- W przypadku zmiany stawki podatku VAT cena brutto wskazana w umowie nie ulegnie zmianie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury zgodnie z ceną podaną w ofercie.
- Płatność faktur będzie dokonywana przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
4. Termin zapłaty liczony będzie od daty dostarczenia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych tj. faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę wraz z protokołem odbioru wyposażenia.
§4
1. Ze strony Zamawiającego osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą w sprawach dotyczących realizacji przedmiotu umowy jest Pani Magdalena Kucińska Tel. 774600165
e-mail: .
2. Ze strony Wykonawcy osobą upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym w sprawach dotyczących realizacji przedmiotu umowy jest ......................................., tel. .....................,
§5
1. Wszelkie ewentualne spory między stronami, wynikające z niniejszej umowy, powinny być rozwiązane bez zbędnej zwłoki, drogą negocjacji między Stronami.
2. W przypadku niepowodzenia negocjacji, spory będzie rozstrzygał sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§6
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego
§7
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach: 1 egzemplarz dla Zamawiającego, 1 egzemplarz dla Wykonawcy.
§8
Integralną część umowy stanowią załączniki:
- zapytanie ofertowe oraz formularz oferty Wykonawcy
Zamawiający: Wykonawca: